سفر رونالدو به تهران؛ ورزش‌گاه آزادی میزبان رقابت میان النصر و پرسپولیس خواهد بود

30 سنبله 1402

a9ec0a81-807e-4c37-8971-241349fad0da.jpg

کریستینانو رونالدو، بازیکن سرشناس پرتغالی تیم فوتبال النصر، هم‌راه با تیمش برای بازی با “پرسپولیس“ در لیگ قهرمان آسیا، وارد تهران شد. 

مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال ایران می گوید:« مسلماً اگر تلاش ها و رایزنی های بنده نبود، این اتفاق نمی افتاد و ما شاهد حضور ستاره‌های مانند، رونالدو نبودیم ».

گفتنی است که “رونالدو” در سفرش به تهران، با استقبال گرم هوادارانش مواجه شده است. چنانچه، هنگام فرود آمدن هواپیمای تیم النصر در فرودگاه امام، مدیر عامل پرسپولیس، با دو تخته فرش به استقبال آنان رفته و با باز نمودن فرش از رونالدو خواستند تا عکس یادگاری بگیرند، در این میان تقلا مسؤلین برا‌ی گرفتن عکس با این بازیکن، نیز قابل ذکر است.  

هم‌زمان با این سایت “ورزش سه” رفتار مدیر عامل پرسپولیس، را « غیر حرفه‌ی و غیر قابل باور » نامید، چنانچه “رونالدو” هم از چنین رفتاری شگفت زده شده است. در بیرون از فردوگاه، طرفداران رونالدو در انتظار دیدار این ستاره سرشناس پرتغالی بوده و با فریاد زدن اسم وی شور و اشتیاق شان را ابراز کردند.

شهر تهران، نیز از مسیر فرودگاه تا هوتلی “اسپیناس پلاس” -جای که این تیم در آنجا مستقر خواهد شد - با بنر های به سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی برای استقبال رونالدو تزئین شده است. 

قابل ذکر است که این ستاره پرتغالی، تا حدی میان مردم ایران سرشناس بوده است که هوادارانش برای دیدار با وی در هتل “اسپیناس پلاس”، اتاق ریزرف نموده اند. این استقبال مردم، باعث شده تا باش‌گاه النصر به فدراسیون فوتبال ایران اعلام کند که حاضر به انجام تمرین در ورزش‌گاه آزادی نخواهند بود. 

با این حال قرار است بازی میان تیم پرسپولیس و النصر به روز ( سه شنبه ) هفته جاری در ورزش‌گاه آزادی بدون حضور تماشاچیان برگزار شود.  

یلدا افغان‌زاده
خبرگزاری‌پگاه-PagahNews#